kolmapäev, 21. jaanuar 2009

südame teeb soojaks...

Ma ei tea, kuidas Teie, Eesti kabetajad sellesse suhtute. Kuid mina hakkasin nutma. See kõik, kuidas üks väga tugev kabetaja mõtleb kabest kui elust, on IMETLUSVÄÄRNE. Tekst oli alguses inglise keeles, kuid tõlkisin selle eesti keelde. Seega see ei ole küll nii emotsionaalne kuid midagi kannab see siiski edasi, Teie südamesse.
Nimesid ei soovi avaldada, kuid see ei omagi tähtsust.
Tema: Sa tead.. mul on praegu probleeme koolis õppimisega, sest mul on rohkem tähtsaid asju mida vaja teha. Ja sellepärast ma ei saa praegu kabet õppida
Mina: :O :S
Tema: Praegu on suur segadus.
Mina: Aga Sa ütlesid, et ülikoolis on Sinu jaoks palju kergem?!
Tema: See nädal vaid, järgmine nädal on mul 4 tööd: inglise keel, keemia, tehnoloogia ja matemaatika
Tema: :)
Tema: Elu on raske, kuid ma olen sündinud rasketeks asjadeks.
Tema: Ma loodan oma kire jõule (I hope in my power of passion). Ma pean leidma tee, et teha kõike.. ma teen kõike, et näha oma sõpru ja tüdrukut.
Mina: Ma tean et sa leiad selle.. Ja usu mind, meie, Sinu sõbrad aitavad sind!
Tema: Jah, ma olen valmis andma oma hinge.
Tema: Iga käik, mida ma teen-ma mõtlen oma kallitele sõpradele, nendele kes hoolivad minust. See ongi minu jaoks kabe. See ei ole lihtsalt lauamäng… See on filosoofia, elu valik, kireleek, tee mida jälgida.. see on midagi, mis läheb Maailmast välja.
*ja siis ma hakkasin nutma, ning panin smaili :’( , Ta teadis, et ma mõtlen seda smaili tõsiselt.*
Tema: See ongi see, mida ma tunnen. Kabe on andnud mulle seiklusi, unustamatult kalleid inimesi ja reisivõimalusi. Kabe andis mulle veel minu isiksuse, armastuse ning kõik, mis on mulle tähtis… See pani mind nägema teisi maid, võimalusi kuidas elada ning.. ma ei saa siin lõpetada! Tõesti… Ma ei ole oma maa tugevaim mängija, mu sõber on minust tugevam nagu ka teised riigi kabetajad. Mul on ainult üks relv, nö “püss”, see millest ma Sulle just rääkisin. Ma ei võitle ainult enda eest. Iga mäng, mis ma mängin.. ma mõtlen enda kallite inimeste peale-ma tunnen neid enda lähedal. See võib tunduda küll imelik ja nõme, aga see on nii. Ma tunnen kõiki ja kõike oma lähedal. Kui ma tõesti endasse usun, siis ma suudan seda ja ma luban, et ma olen esimene oma riigis nii ma saan näha Sind ja oma tüdrukut ja ka teisi eestlasi, ka järgmistel võistlustel.
Mina: Kuid mina ei suuda seda, mida Sina.. anna andeks, aga ma ei usu , et suudan tulla Eesti meistriks.
Tema: Kui sa võitled oma südamega, sa suudad seda. Sa ei tohi karta midagi, sest sa annad end kellegile või millegile.. Sest maailmas ei ole paremat asja olemas kui minu motivatsiooniga võidelda. Keegi ei Sind takistada-see on reaalsus. Ma proovisin seda, palju kordi ning see aitas. Ära ainult murdu, Sa saad kõigega hakkama, ma usun Sinusse!

Midagi nii erilist olen tundun ainult sellel õhtul, 17.09.2008.


Helina

Kommentaare ei ole: