laupäev, 17. jaanuar 2009

Eestimaa XI talimängude eelturniir

Sellisest võistlused kirjutan sellepärast, et seal mängisid kolm Nõmme Kabeklubi liiget, mina ehk siis Diana ja Helina Kiili valla eest ning Anti Raasiku valla eest. Kõik kolmekesi samas 4. alagrupis. Kokku oligi üldse 4 alagruppi. Veel kuulusid meie alagruppi Koeru, kes oli ka korraldaja, Viru-Nigula, Luunja, Tarvastu ja Paistu. Edasi pääses 3 parimat. Anti võistkond jäi 5. ja kaotas finaalikoha. Meie võistkond sai Luunja järel teisena finaali.
Väljavõte juhendist:
1. Kabe - valdade ja linnade võistkondadele.
Võistkonna suuruseks on 5 võistlejat - 2 meest + 1 naine + 1 poiss (sünd.1993.a. ja hiljem) + 1 tüdruk (sünd. 1993.a. ja hiljem), kusjuures naine meest ja noorteklassi võistleja täiskasvanut asendada ei saa.
Meie viimase vooru ajal märkasime, et vastaste poiste laual mängib kuidagi suur poiss. Mitte, et ma midagi halba tahaks ütleda. Mängisime mängud lõpuni. See sama poiss võitis. Mõtlesime siis, et kuna ausus on ülekõige ja me ise ka mängime ausalt, siis tahame ka seda teistelt. Läksime vaatasime ülesandmislehti ja seal lehel polnud kirjas selle poisi sünniaastat. Küsisime siis kohtunikult. Ta ei teadnud ka. Lõpuks kutsuti see võistkond sinna ja uuriti välja. Tuligi välja, et see poiss on hoopis 1991 sündinud ning kõik tema tulemused annulleeriti. Ausus võitis! minu põhimõte polnud talle kättemaksta vaid ausust propageerida. Meiegi oleks tahtnud oma laudade järjestust muuta, kuid pidime tegema seda juhendi järgi, vastutasuks tahame ka sama vastu.
Ajakontrolliks oli 20 minutit. Nupud olid vastikult kerged ja suured, nägid välja nagu Doomino küpsised. Kellad ütlesid ka pidevalt ülesse. Kuid midagi väga halba pole ütelda. Mängude vahel saime ka teed või kohvi ja 2 saiakest.
Mina sain ühe mängu väga nõmedalt pähe. Ma üldse ei saanud aru mis mul viga oli. Helina ja Anti võitsid kõik.
Muidu mingid mehed kiitsid seal mind ja Antit, et mängisime 20 sekundiga. Nad olid ka minu esimest mängu vaadanud ja ütlesid mulle, et on näha et ma seda mängu mõistan. Tore kuulda kui ma kellegigi arust seda mängu mõistan...
Muidu samal ajal olid ka male ja lauatennise võistlused, samas kohas. Mujal toimusid ka naiste ja meeste korvpall.
Finaal toimub Põlvas, 28.veebruar - 1. märts.

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See oli ikka.. tõsiselt hea päev :)

Diana ütles ...

oli. :)

Anonüümne ütles ...

meie jaoks siis finaal 27-1 märts :D?

Diana ütles ...

vb isegi 26- 1 :D

Anonüümne ütles ...

irw, tegelt üldse 1 nädal varem :D:D:D:D

Diana ütles ...

ära liiga palju ka looda :D

Anonüümne ütles ...

Mul on hea meel, et juhendi rikkumisega sedapidi läks. Minu meelest oli otsus protestida õige ja protesti lahendus samuti õige.

Võrdluseks räägin, mis juhtus Maakilvas, mis on sisuliselt Eesti valdade meistrivõistlused mälumängus. Juhendis seisis, et võistkonnas on kuni 4 inimest ja viies võib olla siis, kui see on alla 21-aastane noormängija. Nõmme mängis kaks esimest eelvooru korrektselt ja oli umbes finaalisaamise piiri peal. Kolmandas, otsustavas eelvoorus oli neil noormängijaks 22-aastane tuntud mälumängur. Seetõttu esines Nõmme kolmandas eelvoorus märgatavalt paremini kui eelmistes ja sai raskusteta finaali. Protesti arutamine võttis väga palju aega. Alles lõpuks, kui teised võistkonnad hakkasid ähvardama, et neil on finaalis noormängija neljakümnene, saabus vastus. Tulemused jäeti jõusse. Öeldi ainult, et finaalis midagi sellist teha ei tohi. Seal peavad noormängijad olema õige vanusega.

Taivo

Diana ütles ...

Tegelikult me ametlikku protesti ei esitanud. See oleks alguses 1000 EEK maksma läinud. Me lihtsalt rääkisime kohtunikega ja nad uurisid vanuse välja.

Minu arvamus on siiani, et ausus peab võitma! Samamoodi kiidusõnad teile, et oma juhtumis ka õiguse paika saite. Tublid!